הפסקת אש

ב-1984 תיכנן האדריכל הבריטי, ריצ'ארד רוג'רס, את אחד מגורדי השחקים הגבוהים ביותר בלונדון, בניין לויידס. גם ב-2014 תיכנן האדריכל הבריטי, ריצ'ארד רוג'רס, את אחד מגורדי השחקים הגבוהים ביותר בלונדון, מגדל לידנהול.

ב-1984 השיח' אחמד יאסין, הד"ר איבראהים מקאדמה, השיח' סלאח שחאדה, ועוד כמה אנשים, החלו להיערך להקמת ארגון חמוש להתנגדות למדינת ישראל, שלימים נקרא בשם חמאס. ב-2014 ירה חמאס למעלה מ-3,000 רקטות על מדינת ישראל.

30 שנים                                                                                     100% של חוסר וודאות


קו הרקיע של העיר העליונה משתנה, מגדלים נבנים, בניינים מופצצים וקורסים. גם קו הרקיע של העיר התחתית משתנה, מנהרות נחפרות, רכבות נוסעות, לוחמים מסתתרים. לחפור מנהרה זה כמו לבנות גורד שחקים רק בניצב. אני מציעה שכולנו נשכב. שנישאר שוכבים עד שכל זה ייגמר: קשת בענן, ימי תשובה, גשמי קיץ, חורף חם, עופרת יצוקה, עמוד ענן, צוק איתן. ואז המנהרה הארוכה ביותר שמחברת בין עזה לקיבוץ עין השלושה, 1,800 מ"א, 22 מטר עומק, 500 טון בטון ומלט, שנה וחצי של עבודה קשה, תהיה נקודת שיא בקריירה מפוארת של אדריכל בעל שם עולמי [בורג' ח'ליפה הוא גורד שחקים, הבניין והמבנה הגבוה בעולם, אשר שוכן בעיר דובאי שבאמירות דובאי, איחוד האמירויות הערביות. המגדל מתנשא לגובה של 828 מטרים‏], ולא עניין של חיים ומוות.  


בין 100% חוסר וודאות ל-0% חוסר וודאות יש 99% של אפשרויות. כל מה שצריך לעשות זה לבחור.   

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה